wtorek, 11 sierpnia 2015

Wyzwanie Czy Pytanie #1

Haaj a oto i macie swoje odpowiedzi :D



Odpowiedź:
Hmm jasne że jestem zadowolona że jestem na tym blogu ponieważ
Poznałam tu moje kochane koleżanki :)
Mogę wykazać się tutaj :DDD
I ten blog bardzo szybko zyskał popularność więc to też
jest taka moja mała motywacja że pisze posty
a wy je komentujecie :D


Wykonanie :D
 
 
 
 
Odpowiedź: Heh xD Akurat z butami niemam problemu
Mam  rozmiar 36-37 :D
 
Odpowiedź; Hmm czy jest jakaś rzecz
chyba nie c:
 
Odpowiedź: Ehh przepraszam was bardzo jednak nie wstawie
swojego zdjęcia a tym bardziej cycków XDDD
Wiecie jak to jest ja nie wiem czy wy byście wstawili swoje
zdjęcie wiec proszę nie miejcie domnie potem
pretensji że nie wstawiłam.
Odpowiedź:
Hhaha xD emm nie nosze stringów :D
Odpowiedź:
1.Jestem Brunetką XD
2.Zaczełam Prowadzić swojego bloga
3.Mój nawyk maluje paznokcie CODZIENNIE
że zmywam i maluje XDDD
Hybrydą
4.Kocham sport siatkówka
5.Pisząc dla was posty piję kawę XD
 
 
OK kochani PYTANIA ZAJEBISTE!
zadawajcie następne Z tym że troszkę więcej wyzwań
PAMIĘTAJ
zadawaj pytania pod tym postem w komentarzu jeżeli dasz pod poprzednim
twoje P lub W nie zostanie przeczytane
 
/Pani Adama

12 komentarzy:

  1. Jesteś dziewicą?
    /Chujowaty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy spróbowałaś już papierosa? Lub palisz papierosy..
    /Ludwigg ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Idz do parku i napisz 5 razy ''Nic się nie stało.! POLACY nic się nie stało.!
    /Ktos :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy byś była z chłopakiem który ma ulizaną grzywkę nosi rurki i slucha bibera? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób strptiz w klubie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co cię Zachęciło do Pisania na tym blogu? I jak oceniasz fanów np. Ciebie, albo tego bloga. ;> ? / Zabita Łyżką

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubierz sie jak dziwolong i chodz po parku i mów jestem downem -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubierz sie na niebiesko pomaluj wlosy na niebiesko i usta.
    I idz do parku i krzycz jestem dzieckiem z progówki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodaj na bloga zdjecie jak jestes gola w Awatarii i sie masturbujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. UDAWAJ DZIECKO W PAFFKU :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pódź na skwerk i wyruchaj krzaka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Co lubisz najbardziej w Awatarii?

    OdpowiedzUsuń