poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Oszustka :3

Witam, witam ;3
Z góry chciałam Was przeprosić za nie dodawanie postów.
No ale cóż, byłam w gdańsku dokładnie dzisiaj rano o 2 wróciłam.
A teraz przejdźmy do naszego dzisiejszego pierwszego posta.
A więc spotkałam w parku osobę która pisała, że jeżeli 
wyślesz sms-a zostaniesz zwycięzcą konkursu.
A teraz pytanie jakiego konkursu? :D
Oczywiście jeśli napisałam na priv, że ja to 
przysłała mi swój kod i wyglądało by to tak, że 
nie doładowała bym sobie G tylko jej ..
Oczywiście specjalnie dla Was mam screena jej paszportu.
No to zaczynajmy!


A więc apeluje do Was abyście zachowali ostrożność i nie
wysyłali żadnych sms-ów od kogoś.
A jeżeli potrzebujecie G to musicie sobie je doładować.
To będzie na tyle w tym poście.
Pozdrawiam miśki ^^

Neonowa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz