czwartek, 27 sierpnia 2015

SONDA!

/Pani Adama

8 komentarzy:

  1. Pani Adama i Mrs dreamer,no i moze Naeonowa gdyby nie klnęła w postach.
    Moje 2 kandydatury to Pani Adama i Mrs DREAMER.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ze mi powiedziales/as co jest bledne w moich postach.
      Pozdrawiam :3
      Neonowa ♥

      Usuń
  2. Ok po prostu za duzo tych przeklenstw

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi faworytkami są Neonowa i Dark madame. Może też Pani Adama. Ale tymi 2 pierwszymi to Neonowa i Dark madame ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglosowalem na neonowa poniewaz lubie jej posty ale rowniez jak by mozna bylo oddac dwa razy glos to tez na pani adama ;)
    pozdrawiam kacperkowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Adam kocham cię <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie Dark Madame ona jest taka inna, a Neonowa troszkę klnie i mnie to wnerwia ;/, więc Dark Madame i w ostateczności Neonowa :) / Pozdrawiam Wiśnia ^.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie to Pani Adama daje fajne posty i teraz sprawa do Neonowej czasem na blogu nie mogę klikać starsze posty itd zrób coś z tym

    OdpowiedzUsuń