poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Informacja!

Cześć..
Jak wiecie wczoraj w nocy wróciłam z Poznania.
Z soboty na niedziele była straszna burza deszcz lał tagg, że 
całe przejście podziemne było zalane aż do łydek..
A ja w tym czasie jeszcze sobie siedziałam na starówce i jadłam loda :3
I nagle zaczął sobie padać deszczyk i wichura która przewracała drzewa.
No dobra a teraz przejdźmy do posta.
Dowiedziałam się, że Pani Adama dopiero od poniedziałku 
będzie pisać posty ponieważ jest nad morzem.
A natomiast Dark madame wróciła wczoraj z obozu a dzisiaj jest u wujka..
A więc napisze dopiero posta jutro. 
Od kilku dni również nie mam kontaktu z Mrs Dreamer.
A więc postanowiłam zatrudnić na jakiś czas nową autorkę.
Na razie na jakiś czas a później zobaczymy..
Możecie pisać w komentarzach jeżeli chcecie być autorkami na naszym blogu.
Ale również jutro w godzinach 15-17 utworze posta.
No to kochani do zobaczenia :*

Neonowa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz