wtorek, 18 sierpnia 2015

Ruski atakują ^^.

Siemka, siemka :D
Wchodząc sobie teraz na drugie konto na Awatarii aby pomóc sobie w zadaniu.
Zauważyłam takie otóż ruskie napisy i błędy w dialogach w komiksie.
No to zaczynajmy!

Ruskie napisy: 


Błąd w dialogu:


W tym otóż dialogu widzimy, że zamiast kupiłam pisze kupiłem.
Trochę się obawiamy czy ruski nie wjebali sje na serwer.
No ale miejmy nadzieję, że to tylko jakaś aktualizacja albo coś podobnego.
Zauważyłam również, że żółty pasek ładujący sje staje w pewnej 
chwili tak jak mamy na zdjęciu i sje już nje ładuje.
A więc raczej jak sie wylogujecie z awatarii to już na nią nje wejdziecie :/
Pozdrawiam miśki ^^

Neonowa ♥

6 komentarzy:

  1. Boshe.... kobieto nie klnij!! Powinniście zrobić regulamin!!! i orto się naucz !!
    Sje... co to ma znaczyć chybą sie!!! A wg czm Daria została przyjęta????
    Kurwa ja tez chciałam i co\?/?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1 każdy może pisać jak chce. Po 2 Daria została przyjęta bo zapytała sie mnie na nk. A i jeśli chcesz być przyjęta to proszę bardzo zaproś mnie na nk. I wtedy porozmawiamy.. I nje wal z anonima ^^
      Pozdrawiam i kłaniam sie :)

      Usuń
  2. Nie moge z konta google bo mam cos z kompem i nie loguje, i sory jak sie daria sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok.
      A daria się sprawuje jak do tej pory bardzo dobrze..
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  3. Ej a to sie naprawi? :C
    Pomocy odpowiedzcie ja się martwię! Wylogowałam się na chwilę z awy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne na Awatarię normalnie można wejść. A Rosjanie są na naszej Awatarii ponieważ chcieli chyba zobaczyć jakie mamy ciuchy lub awataria im się zepsuła.
      Pozdrawiam ^^

      Usuń