środa, 29 lipca 2015

Zmiana tematu :D

Cześć!
Dzisiaj chciałam Was poinformować o Hakerach na ''Facebook''.
Ponieważ wczoraj na moje tablicy udostępniały się same filmy dla dorosłych..
Chciałam Was uprzedzić, żebyście nie dawali ''like'' przy byle jakiej stronie.
Jeśli ta strona ma jakiś regulamin typu np; że będą nam się same posty udostępniać to radze nie wyrażać zgody. Bo to też przez to właśnie później takie problemy. Wygląda to tak, że Jedna osoba oznacza drugą w tych filmach i ta oznacza drugą i tak dalej.. A my o tych filmach i oznaczeniach nic nie wiemy. Więc jeśli jakaś strona pokazuje Regulamin to radze go przeczytać. Ponieważ później trzeba się liczyć własnie z takimi skutkami. Dowiedziałam się też, że może być to Wirus.


To będzie chyba na tyle. :D
Pozdrawiam miśki ^^

Neonowa ♥

1 komentarz:

  1. Wjem wls na moja tablice udostepnialy sie jakies filmy seksualne ;p
    Jebane ''hakery'' :D

    OdpowiedzUsuń