poniedziałek, 27 lipca 2015

Witam :D

Dziś mam sporo czasu na to żeby dawać posty :D to chyba dobrze? ;) Ok mam 2 sprawy
1 sprawa
Umiesz robić profilówkę?
Jeżeli tak i chcesz się pochwalić swoimi umiejętnościami to możesz śmiało zrobić
profilówkę dla mnie :DD Oczywiście zdjęcie zaraz pojawi się na dole
Ok teraz 2 sprawa
Słuchajcie myślałam nad nową serią
PREZENTY OD CZYTELNIKÓW
na czym będzie ona polegać już wam mówię
Wysyłacie do nas profilówki,zdjęcia z awatari,przeróbki,wasze pomysły
A my pokazujemy na bloga :D Oczywiście trzeba na takiej pracy się podpisać
Ok to wszystko co chciałam wam powiedzieć
piszcie w komach czy seria jest dobrym pomysłem :D
Ok jeszcze poproszę martę o dopisanie na jaki email macie wysyłać prace
Ok to na tyle
Łapajcie zdj na profilówkę
Macie możliwość wyboru które zdj wam się podoba bardziej :D
 
1 zdjęcie :D

       /Pani Adama
2 zdjęcie :D

1 komentarz: