niedziela, 19 lipca 2015

Marne wakacje ^^.

Cześć..
Dzisiaj przejdźmy trochę do prywatnych spraw ^^.
Jak wiecie są wakacje czyli jeździ się na obozy na wyjazdy z rodzicami..
Ja ponieważ byłam już w Grecji jutro rano miałam jechać na 
trzy dni nad nasze Polskie morze :p
No ale ponieważ nie ma takich upałów i jest zimna woda.
Więc z tej wyprawy nici.

A tutaj mam dla Was taką fotkę:



A u Was jak mijają wakacje? 
Bo u mnie do tej pory jak się dowiedziałam, że nie pojedziemy to 
było bardzo fajnie. Jestem spalona jak czekolada. *-*
Cała skóra schodzi ze mnie.. no ale cóż. 

Piszcie w komentarzach jak mijają wam wakacje..
Pozdrawiam serdecznie! ^^

Neonowa ♥

2 komentarze:

  1. A czas jakoś leci..
    Dwa tygodnie temu byłam nad morzem.
    Za tydzień lecę do Turcji.
    /Sing :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację marne są te Wakacje. Upałów nie ma u mnie jest 24 stopnie.
    Więc za ciepło nie jest. Obawiam się, że spadnie za chwilę deszcz a wybieram się właśnie na rowerki wodne.. Nad morzem już byłam za tydzień jadę do babci.
    A w połowie sierpnia do Londynu do cioci.

    /Kolorowanka ^^

    OdpowiedzUsuń