poniedziałek, 27 lipca 2015

Stylizacja - moja wersja

Hello!!
Dzisiaj postanowiłam dodać Stylizacje ale moją wersje prawie niczym się nie różni od zwykłej, ale
sami zobaczycie o co chodzi.
Więc zaczynajmy !
Stylizacje -moja wersja będą polegać na tym, że wybieram fryzurę z salonu piękności
i muszę dopasować do niej strój albo twarz to już mój wybór , ale dziś mam dla was dopasowanie stroju do tej fryzury.
Oto fryzura :
A tutaj moje dopasowanie :
Cennik :
Koszulka ,,Jelly" : 43 G
Szorty ,,Jelly" : 18 G
Buty : ,,Punk" : 33 G
Całość : 94 G
Moją ocena : Jeśli chodzi o całość to jest drogo ale warto zapłacić 94 G za tak śliczny strój,
lecz jak ktoś nie ma opaski ani włosów to będzie drożej : Włosy : 19 G , opaska : 21 G .
Według mnie strój zasługuje na ocenę 10/10 , a według was?
Piszcie w komentarzach waszą opinie.

Angel.

1 komentarz:

  1. Fajne , co ile bedziesz pisac posty? Bo sa fajne. Neonowa swietnie wybralas chyba teraz dacie rade.swietny blog.

    OdpowiedzUsuń