wtorek, 7 lipca 2015

Nowa adminka :D

Hej wszystkim! 
     
   Jestem nową adminką :) Mam nadzieję że moje posty wam się spodobają. 



    Dziś może troszkę o mnie i jak będę dodawać posty, a bynajmniej tak się postaram

      je dodawać :) Z góry przepraszam jak się spóźnię lub  za pomnę :) 
                        
Posty postaram się dodawać codziennie 1 dziennie  :) 



                To może teraz troszkę o mnie :D 

     
  ~ Mam na imię Kinga 
  ~ Mam 14 lat 
  ~ Lubie piłkę nożną i motocykle 
  ~ Kocham zwierzęta 
  ~ Jestem ze świętokrzyskiego 
                                    

        Mam nadzieję że tyle wystarczy o mnie tego gadania 
przejdźmy może do gry :)



Zaczęłam grać jakiś rok temu, grę poleciła mi koleżanka 
bardzo mi się spodobało granie. 
Mogłam siedzieć godzinami i grać :D 
Teraz mam 27 lvl (wiem mały) i nazywam się waniliowa.

Często mi odwala więc jeśli widzicie takiego downa 
gdzieś na grze to ja haha :) 


      Jutro może dodam posta co można robić na awatarii jak się nudzicie :) 



Do zobaczenia Waniliowa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz