środa, 25 marca 2015

Zj*by ogarniają Awatarię

Na Awatarii nie zawsze jest cicho i spokojnie.. Zawsze znajdzie się ktoś, kto ten spokój popsuje. Najczęściej takich ludzi znajdziemy w parku, ale nie tylko. Ostatnio spotkałam na plaży oraz skwerku. Większość z Was na pewno kojarzy Pana Trynkiewicza... Zagościł on u nas na Awie xD Spotkaliście go kiedyś? Niestety ja na Tak. Zresztą sami zobaczcie czym byłam świadkiem :D



Większości nie złapałam, ale Pan Trynkiewicz był naprawdę 
zdenerwowany ;'(


Przedstawiam Wam partnerkę naszego znajomego Trynkiwicza... Nick na pewno oryginalny, ale bez sensu i wyzywający. Ehh... Czego ci ludzie 
jeszcze nie wymyślą?


Wygląd, nick i cała reszta. Naprawdę ciężko mi zrozumieć głupotę 
innych ludzi -,-


Komentarza brak -_-


Następny "SeexyPapi", który myśli, że jego kod działa w 100 %, a ta
naprawdę tylko naciąga. UWAŻAJCIE i nie dajcie się naciągnąć!!!

Byliście świadkami dziwnych lub śmiesznych sytuacji? Możecie wysyłać zdjęcia, którymi byliście świadkami na mój e-mail: 
blog-o-awatari-na-nk@wp.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz