niedziela, 29 marca 2015

Cześć ! ^^

Witajcie! Jestem nową adminką na tym blogu ! :) Jak na ten czas nie mam żadnego bloga, ale miałam. :3 Może teraz się przedstawię. Nazywam się Ania mam 13 lat  i chodzę do 1 gimnazjum. Uwielbiam grać w Awatarię, moja przygoda z tą grą zaczęła się 3 lata temu. Wtedy grałam nałogowo, ale jak na tą chwilę, potrafię spędzić 4 godziny na Awatarii nie nudząc się bo zawsze jest ktoś przy mnie - przyjaciel. Awataria pozwala mi odpocząć od tego życia codziennego, bywały złe chwile, kiedy chciałam odejść raz na zawsze i nie wrócić, ale jak widać ta gra przyciąga, więc nadal tu jestem. :)) Poza tym jestem początkowa youtuberką, na moim kanale są 2 teledyski, ale zamierzam rozwijać mój kanał. Interesuję się modą, nauką, urodą. W przyszłości chciałabym być lekarzem, ale teraz rozwijam się w blogerstwie. :) Na Awatarii nazywam się magical girl (inną czcionką) a reszta w paszporcie. :) 


~Magical Girl ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz