czwartek, 19 marca 2015

Czwartek, 19 Marca 2015


Życie na gorąco - wywiad z Zaczarowaną


Witam wszystkich czytelników po krótkiej przerwie. Niestety cały cenny czas zapełnia mi nauka stąd moje braki w publikowaniu postów. Być może w tym tygodniu uda mi się znaleźć go nieco więcej i poświęcę się trochę blogowaniu. Aby przerwać tę passę braku wpisów z mojej strony przeprowadziłem wywiad z Zaczarowaną, którą całkiem przypadkowo spotkałem na ulicy. Przemiła i niezwykle uprzejma dziewczyna.

Ja: Od jak dawna grasz w Awatarię i co Cię tu sprowadziło?
Zα¢zαяσωαиα Gram od  4 miesięcy.  Po prostu zobaczyłam tę grę i mi się spodobała.
Ja: Co sądzisz o osobach w nią grających? Czy udało Ci się poznać kogoś wartościowego?
Zα¢zαяσωαиα Niektóre osoby są dziwne, na przykład, nie wiem czy widziałeś, ale jedna ma na imię „lubię sutki”. A tak to udało mi się znaleźć kogoś wartościowego.
Ja: A czy zawieranie związków w internecie to dobry pomysł? Uzasadnij swoje stanowisko.
Zα¢zαяσωαиα Moim zdaniem czasem tak, czasem nie... nie wiem dlaczego.. :3
Ja: Twoim zdaniem, Awataria jest dla ludzi w każdym wieku?
Zα¢zαяσωαиα  Nie. Przedział wiekowy to około 9-16 lat, coś w tym stylu, ale miałam koleżankę, która grała w Awatarię i miała 26 lat...
Ja: Osoby z rankingu są zazwyczaj mili czy aroganccy?
Zα¢zαяσωαиα Mili to oni nie są, uważają się za wywyższonych.
Ja: Czyli uważasz, iż sława może przysłonić ludziom oczy?
Zα¢zαяσωαиα No! 
Zα¢zαяσωαиα Czują się tacy lepsi i śmieją się z innych...
Ja: Chciałabyś być najbogatsza w całej grze czy raczej obecny status Cię satysfakcjonuje?
Zα¢zαяσωαиα Chcę być taka jaka jestem, co prawda, jeżeli jakaś moja koleżanka ma więcej ciuchów lub czegoś tam to jestem zazdrosna, ale zawsze mówię sobie, że kiedyś będę taka jak one.
Ja: Doładowywanie monet realnymi środkami płatniczymi to dobry pomysł?
Zα¢zαяσωαиα Niestety nie.
Zα¢zαяσωαиα Czasem doładuje za 5 zł, ale to zły pomysł. Oni oczekują od ludzi pieniędzy.. i dają np. śliczne ciuchy, które są drogie i potem każdy mówi „aa.. to doładuje”, ale to tak nie powinno być - to jest „wymuszanie od ludzi pieniędzy”.
Ja: Na Awatarii panuje moda na tzw. „kody”. Czy wyzyskiwanie innych osób jest, według Ciebie, dobre?
Zα¢zαяσωαиα  Nie.. to jest kłamstwo, nie ma żadnych kodów, a małe levele w to wierzą i z tego korzystają. I co z tego mają?! Nic!

Jak zwykle, pod koniec wywiadu, zrobiłem pamiątkową fotografię, co prawda z przyczajki, ale ważne, że jest :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz