czwartek, 5 marca 2015

Czwartek, 05 Marca 2015


Krzyżowka #1


Hello dziś to mój chyba ostatni post '-' Tym postem będzie zabawa pt. ''Krzyżówka ''
Uprzedzam, że pierwszy raz próbowałam zrobić taką właśnie zabawe. 
Więc to może mi trochę nie wyszło ale następnym razem się postaram bardziej. 
To zobaczcie co dla was przygotowałam: 


Hasło: ********

1. Popularne miejsce w Awatarii.
2. Można zrobić to za 5oo s lub 2 g.
3. Miejsce w którym jest dużo małych bawiących się dzieci.
4. Tam gdzie można zrobić sobię wspólne zdjęcie z przyjaciółmi.
5. Można tym pojechać do Kanionu. 
6. Dodali to niedawno na awatarii, można tym pojechać do Kanionu. 
7. Z tamtąd można użyć grafitii lub sprzedać naszyjnik z pereł. 
8. Nick naszej drugiej założycielki bloga.

Te kwadraty które podkreśliłam to są litery całego Hasła od góry na doł ^^ 
Chyba będziecie wiedzieć o co chodzi. Dla pierwszych 3 osób będą drobne upominki 
narazie to tylko będą Dyplomy. '-' No to do dzieła myślę że chętnie weźmiecie udział!

* Gdy będziecie dodawać komentarze z poprawnymi hasłami napiszcie też swój
nick z awatrii żebym mogła wiedzieć komu mam dać ten Dyplom ;) 
*W komentarzu napisać wszystkie hasła oraz jedno Całe :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz