poniedziałek, 18 stycznia 2016

Wyzwanie Czy Pytanie #4 !

Wkoncu wyczekiwana seria znowu rusza ! ;D
Ok co tu więcej mówić Były 2 komy+10 pytan od znaj i innych ludzi ;) Najpierw będą pytania a potem wyzwania ;D A do 5 pytań screeny gdzieś zgubiłam 0_0

Były 2 komy+10 pytan od znaj i innych ludzi ;)
Odp: Ile będę? Myśle że do końca bloga ;D 

Ta poprosiłam dziewczynę o zadanie pytania XD jeśli posprzątam w stacji a ta:
Eh serio? Nie umiała zadać jakiegoś tam głupiego pytania?
PS.Jakaś Kinga XD 
Pytanie:
Mam chłopaka ;D Ma na imię Artur :33
Jest moim mężem na awa i chłopakiem w rl ;)
Pytanie: 
Mam 2 ulubione
1.Dawid Kwiatkowski -Droga
2.Cleo-Zabiore cię
To są moj ulubione*-*
Jeszcze też bardzo lubię Pia Mia ;D
Pytanie:  Kamil zapytał :
Jaki masz telefon?XD

Odp: Mam Iphona 5 ;3


Pytanie: Krejzolka zapytała:
Planujesz zmienić imię?
Jak tak to daj 3 przykłady :33

Odp: Napewno planuję XD 
Ok macie tutaj przykład XD

1.→₳ῨΌ←

Teraz wyzwania!

Wykonianie: 
XDDD

Ok pytania i wyzwania były ZAJEBISTE ;D
Jeżeli chcesz zostawić Wyzwanie lub Pytanie ;D
zostawiaj pod tym postem 
Do nastepnego posta kochani :*

/Yourself

6 komentarzy: