sobota, 2 stycznia 2016

Walka o króla Awatarii!

Cześć. 
Dzisiaj patrząc na wydarzenia zobaczyłam kilka dziwnych wydarzeń.
Typu potrzebuje do Armii osoby itd.
W godzinach 16-17 na skwerku miała miejsce walka.
Kiedy zapytałam Jakieś dziewczyny o co chodzi.
To wyjaśniły mi, że toczy się walka pomiedzy
armią Valide i Wateran.
Kiedy zapytałam co wygrała i jak
To odpowiedziała mi, że kłócili się z jednym z ''królów''.
O to kto bedzie królem/królową Awatarii.
Jednak Wateran przegrał, a wygrała Valide.
Był to jeden z wiekszych spamów na skwerku!
Przygotowałam dla Was kilka zdjęć z tego wydarzenia:




Według mnie jest to jeden wielki nie potrzebny spam!
Pozdrawiam miśki *-*

Neonowa ♥




2 komentarze:

  1. Bo debilka jedzie swoimi Lewusami 70% Armi to lewusy pozdro Valide jak to czytasz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepiej przemilcz animowy wygrałam i dowodem sq te zdj :)

    OdpowiedzUsuń