poniedziałek, 11 stycznia 2016

Informacje #1

 Heiiii Mam kilka spraw do was przejdzmy do 1 !


1.Kochani jesteście cudowni!
Zajeliśmy 3 MIEJSCE w konkursie na najlepszego bloga 2015!
Meeega się cieszę myśle że z każdym rokiem będzie coraz lepiej!
Ok niedługo będzie dyplom tak niby mówili organizatorzy ale
tym to już zajmuję się Marta 

2.Nadal trwa konkurs a prac brak!
Myśle ze juro zmienie ten konkurs na może jakąś
profilówkę lub coś
Ale to już jutro

3.Piosenki z yt
Miałam zrobić 2 piosenki
Justin Biber-Sorry
I Zara Lasson (sr ale nwm jak sie to pisze XDD)-Lush life
Na 1 z piosenek dostaje BANA
a na drugą poprostu nie mam czasu ale obiecuje
że napewno jakoś zrobie te piosenki

4.W najbliższym czasie będzie chyba poszukiwanie adminek/adminów 
ale nwm to jeszcze ustalimy z martą

5.Nowa playlista będzie może jakoś w ferie czyli od 18 ;)


Okk TO WSZYSTKO co chciałam powiedzieć
Jak coś mi się przypomni to powiem wam jutro
Zrobimy z tego taką serie
Informacje XD
Ok trzymajcie się kochani



/your

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz