piątek, 18 grudnia 2015

Poważne tematy #1 Kody na G

Witam dziś porozmawiamy o kodach na G 
Wiele razy wam mówiłam ŻADNYCH KODÓW NA G NIE MA!
Jednak że nie o to w tym chodzi
Kiedy szłam ulicą zauważyłam dziewczynę którą kilka miesięcy.....
Oszukałam ..
Wiem to jest bardzo głupia sprawa jednak że 
ona wie że prowadzę bloga i zapewne będzie t czytać
droga Aniu bardzo cię serdecznie przepraszam
Jest mi głupio że teraz muszę przyznawać się do tego
Jak polecą hejty zrozumiem...
Jednak wiem że żle postąpiłam 
I dlatego to ja doładuje ci 120G :)
Myśle że tak  będzie sprawiedliwie ponieważ ty wydałaś na mnie 
pieniądze żebym to ja miała przyjemnośći 
Uważam że dobrze robię rzadko kto by postąpił tak jak ja
Jeszcze raz bardzo cię przepraszam
Mam cię w znaj więc myśle że możemy się jutro na godz 14 spodkać
i wykonam doładowanie 
Jeszcze raz bardzo przepraszam


/New Balance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz