piątek, 18 grudnia 2015

#PodarujLudziąRadość

Dziś razem z moim przyjacielem postanowilismy zrobić akcję #PodarujLudziąRadość
Było MEEGA dużo osób ale tylko kilka wytrzymało do rozdania nagrody głównej
CZYLI FONTANNY !
Okk łapcie zdj a na koniec powiem wam jeszcze z 2 zdania












Tutaj nie zdązyłam ta dziewczyna chciała chomiczka :)

No :D i tyle osób zostało XD


Ok miśki wygrała CYCYLIA!
Miała naprawdę ambitne marzenia świateczne serdeczne gratulacje



Uwaga!
Cała załoga ZA:3
chce wam życzyć wesołych,spokonych świat
BOGATEGO mikołaja <3


Jeszcze raz dziękuje wszystkim za przybycie oraz mojemu przyjacielowi za pomoc w byciu
Mikołajem <3
 TO TYLE :*


/Newsik Balansik XD

4 komentarze:

  1. Chyba gdzieś to już widziałem/Antek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie,ja też! Chyba wiem na jakim Blogu już to było

      Usuń
    2. Było gdzieś takie,że rozdawała prezenty na ulicy czy coś,no nie Antek? Szkoda ze od gapiają

      Usuń
  2. Bardzo możliwe że takie coś występowało już na 1 z blogów
    Jednak ja nie czytam innych blogów tak poprostu wpadłam na pomysł żeby zrobić ludzią radość.A jeżeli tak twierdzicie to prosiłabym o link lub nazwe bloga ;))
    /NewBalanceYourself

    OdpowiedzUsuń