sobota, 26 grudnia 2015

Nowy wygląd bloga! - #zimowy

Witam, witam.
Od dłuższego czasu pracowałam nad nowym wyglądem bloga.
Prace trwały bardzo długo, ponieważ nie miałem czasu..
Ale dzisiaj było tyle czasu, i postanowiłam to nadrobić. 
Tematyka jest zimowa, no bo oczywiście wiadomo jest 
zima dwa dni temu była wigilia.
A wiec profilowe bloga jest swiateczne, i moim zdaniem nawet ladne..



Jeśli chodzi o tyło, to jest to proste bardzo zimowe tło.
Mam nadzieję, że nasz nowy wygląd Wam się spodoba.
Pozdrawiam miśki ^^

Neonowa ♥


4 komentarze:

  1. Zimowe,nie świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko mi się zdaje,że New Blance i Neonowa to ta sama osoba...?/Antek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no coś ty, żartujesz może i piszemy podobnie. Ale w realu się nie znamy ^^
      Pozdrawiam :3

      Usuń