środa, 23 marca 2016

Zmiany,Zmiany. Oraz powrót

Cześć :3
Dawno mnie nie było..
Powody?:
Planowane odejście z bloga,
Szkoła,
Poprawki aby nie powtarzać klasy.

Potrzebowałam troszkę czasu żeby to ogarnąć ponieważ miałam 4 JEDYNKI NA KONIEC SEMESTRU ( MATEMATYKA,CHEMIA,FIZYKA,GEOGRAFIA)
Teraz nie musicie się obawiać ponieważ poprawiłam wszystko na oceny dobre oraz dostateczne :)

Więc wracając do awatarii..
Zostały dodane aktualizację o których nie będe pisać ponieważ strata czasu..
Dziś pojawi się 5 postów 

1.Kontynuacja naszej zabawy "Ubieranka"
2.Zabawa
3.Quiz z dyplomem
4.Specjal na 20 tys wyś
oraz niespodzianka.

A i miałam wam powiedzieć zmieniłam nick XD
Tak jak mówiłam ..
Mój nick to:
....
.
.
.
.
.
.
.
.
                                                 FOREVER





Z kąd ten nick?!

Moja najlepsza przyjaciółka 
Ma taki ;3 
A tu jej paszport 
Nicki może nie są identyczne 
ale itak za kilka mies będą kolejne :D
Wiec do zobaczenia o 16 kochani 

/Forever 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz