czwartek, 24 marca 2016

Usunięcie Dark Madame z bloga.

Dzisiaj postanowiłam podjąć również decyzje, o usunięciu z 
bloga naszej byłej autorki Dark Madame.
A Forever (Julkę) awansować na administratorkę.
Julia, jest u nas na blogu dosyć długo i zasługuję na to 
miejsce gdzie teraz się znajduję. 
A teraz Dlaczego wywaliłam Dark Madame z bloga?

Ponieważ, nie pisała przed długi czas żadnych postów.
Rozumiem, że nie ma czasu ale to jak każdy.
Mogłaby chociaż napisać 5-8 postów na dwa tygodnie.
Ale no cóż ona pisała może 2-3 posty miesięcznie.
Rozmawiałam z nią widziałam, że miała czas na granie itd.
A na pisanie postów już niestety nie. A więc jej kariera na 
naszym blogu niestety dobiega końca.
A więc Dark Madame chciałam Ci serdecznie podziękować, że byłaś 
na naszym blogu bardzo długo.. Ale no nie wyszło Ci to..
Jednak życzę Ci powodzenia na swoim blogu, i mam nadzieję, że 
kiedyś wrócisz do naszego blogowego zespołu.
Dziekuje jeszcze raz! Pozdrawiam.

Neonowa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz