czwartek, 25 lutego 2016

Źle wykonana aktualizacja :33

Hej kochani.
Dzisiaj gdy chciałam zmienić fryzurę nie mogłam .
Zastanawiacie się DLACZEGO ?
Otóż usunęli nam "Salon Piękności",
oczywiście napewno go przywrócą, lecz kiedy ?
Będzie z tym napewno tak jak było
z wydarzeniami jak dobrze
pamiętam błąd ten był z dobre
pół roku. Więc zanim
"Salon Piękności" nam przywrócą
minie trosze czasu. A wszyscy bd wyglądali tak samo :/
Kolejną sprawą jest to, że zniknęło "Studio Fotograficzne" :c
Wiecie co ?
Jestem bardzo rozczarowana przez administratorów :c 

Mogli sb darować już ten "Pokój Vip"
na tej mapce ;3
Ja osobiście dałabym "Szkołe"
tak jak na rosyjskiej Awce ;33

To na tyle kochani :c
Tak wgl mam pomysł na nową serię :)
Chyba pojawi się dzisiaj bądź jutro .
To na tyle ")
Dark Madame ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz