piątek, 5 lutego 2016

Ubranka Ślubne ;3

Heyy to znowu ja !
Doszły ubranka ślubne ^^
Kupiłam już sukienkę i 2 pary butów 
Pytanie:
Co jeszcze planuję kupić?
Napewno :
Welon,kwiaty,oraz tą sukienkę 2 co doszła tą za G ;3


Ok co tu więcej mówić daje zdj z podpisami :*
Co planuje z tego kupić?
Napewno tego czerwonego kwiata
Welon ,kwiatka za 35 G, oraz opaskę za 45 G
A i najważniejsze sukienkę oczywiście *-*

Z tego myślę że mogła bym jeszcze kupić te
kwiatki za 20 G :33

To zakupiłam dzisiaj^^

Buciki :33
Dla mnie aktualizacja biorąc pod uwagę lodowisko+ubrania ślubne 
jest bardzo udana :3 
Mega podoba mi się to ;3 
Przypominam o zadawaniu Pytan i Wyzwań!
A i słyszałam że była jeszcze jedna aktualizacja i zostały 
dodane jakieś ubrania, poproszę kogoś z innego bloga aby użyczył mi screenów
i wtedy również będzie z tego post :)

/YS :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz