niedziela, 25 października 2015

Przeprosiny+Dłuuugi Post

Hej dziś bez zdjęcia ponieważ piszę na tablecie
Przepraszam was bardzo za to że wgl nie piszę
Szkoła,Sprawdziany...
Na awie nie byłam już z jakieś 4-5mies
Marta może potwierdzić sprawdzając moją aktywność na grze.
Moje ostatnie posty to była beka i coś jeszcze .
Ostatnio też wspominałam o odejścju
Uwaga moja decyzja to.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Nie odchodzę z Zaczarowana-awataria:33
Smutno było by mi opuszczać moje kochane koleżanki :")
Piszcie w konie czy jesteście dumni że zostaje
Choć po głosach niektórych jestem pewna że nie będą zadowoleni
I jak widzowie zaczęła pracować nad ortografią o którą tak bardzo prosiliście żebym nad nią zaczeła pracować A TERAZ POCIESZENIA
KOCHANI 13 000 + WYŚWIETLEŃ SUUUPER !!!
niedługo przerwa świąteczną i inne święta COTO OZNACZA?
ŻE PANI ADAMA BĘDZIE MOGŁA WKONCU DAWAĆ POSTY
Ps. Obiecałam specjal i jak obiecała tak zrobię
PISZCIE W KOM PIOSENKĘ LUB COŚ ZEBYM ZROBIŁA COKOLWIEK
BEKE,Q&A,CO TYLKO CHCESZ PISZ W KOMIE :d
I w ramach przeprosin zrobię Multi-Nie Wiem <3
Czekam na wasze komy :* piszcie czy jesteście szczęśliwi że nie odchodzę i co chcieli
Byście jako specjal . a multi to będzie w ramach przeprosin ALE SPECJAL BD DOPIERO W ŚWIETA LUB W MOJE UR czyli niedługo będę informować na bieżąco
Pap
/New Balance :* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz