niedziela, 4 października 2015

Naszyjnik za vipa ;33 ?

Cześć kochani !
Dzisiaj coś o dawaniu prezentów ;3
Jeśli ktoś wam mówi, że da
vip-a za coś...Nie
dajcie się nabrać ;c
Zróbcie sceerna i wyślijcie na
e-mail c; :
cudowna_awataria@interia.pl
Możecie opowiedzieć mi waszą historię *.*

Alee koniec gadania c;
Przechodzimy do naszego posta..
No więc taki jeden
"Stefan"
Chciał naszyjnik za 7500 S..
Niby to tanio.
Mówił, że da vip-a więc
poszłam to sprawdzić,
gdy chciałam mu dać naszyjnik
uprzedziłam, że jeśli mnie oszuka
trafi na bloga ;33

Chyba się tym przejął i mnie wyrzucił ~.~
Przynajmniej mnie nie oszukał, ale
jeden chłopak tam został
i zdaje mi się,
że niestety
uwierzył
w tego
vip-a


Tu łapcie wydarzenie : ;3

Tak, tak na ślub c;


Hehe, więc do zobaczenia
moi kochani <3
Dark Madame <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz