środa, 9 września 2015

Zmiany, zmiany, i jeszcze raz zmiany.

Dzień dobry.

Z tej strony Daria.
Ostatnio dużo się działo, podszywanie, wyrzucenie z bloga itp.
Trochę jest mi przykro, że aż tak mnie potraktowano, ale trudno.
Gdyby ktoś mnie nie znał przedstawię się jeszcze raz.
  • Jestem Daria
  • Mój nick na awatarii to Accio ( czytaj Akcjo, jest to zaklęcie przywołujące różne przedmioty, ale tylko w Harrym Potterze.), wcześniej Mrs Dreamer
  • Mam 12 lat
  • Posty z mojej strony będą głównie w weekendy, może w tygodniu
  • Moją pasują jest blogowanie, przeróbki, fotografowanie, gimnastyka i taniec
  • Bloguję na awataria-wedlug-nas.blogspot.com
  • Moimi ulubionymi kolorami są niebieski i fioletowy, no i może żółty.
Poniżej umieszczam mój obecny paszport.
Podpisywać się będę zwyczajnie.

Do zobaczenia, Daria.

4 komentarze:

  1. Bardzo cię lubie! I fajny nick!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieję, że nie będzie już takich hejtów na mnie.

      Usuń
  2. Super ze wróciłas!! Uwielbiam cie / diana , sr ze z anonima ale jak sie loguje to mam lagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah nie poznałam Cię :* Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń