poniedziałek, 7 września 2015

Nowa Playlista!

Cześć..
Trochę zasmuciły mnie te hejty pod postami..
No ale cóż jakoś trzeba dalej żyć.
Pierwsze co to od razu wzięłam się za nową Playlistę w 
której są również ulubione piosenki Pani Adam.
Chciałam przeprosić Panią adama, że musiała tak długo 
czekać ale sama wie, że zaczęła się szkoła
a więc nje za bardzo mam czas..
A w sprawie hejtu naszej jeden z byłych adminek Darii 
jak chciała to ją usunęłam na własne życzenie.
Dla mnie to taka osoba która kultury nje ma!
To będzie na tyle kochani.
Pozdrawiam miśki ^^

Neonowa ♥

4 komentarze:

  1. Jak to mnie usunęłas na własne życzenie?? Kultury? Wg o co chodzi?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się i tak, i tak. Ten blog powoli traci sens. W jednym poście była moja znaj z reala i z awy ;>

      Usuń
    2. Niestety ktoś się pod Ciebie Mrs Dreamer podszywał..

      Usuń
    3. To może ją przywrócisz? XD

      Usuń