piątek, 27 maja 2016

Zamykamy bloga do 25 czerwca!

Siema, siema!
Chcieliśmy Was wszyscy serdecznie przeprosić! Za to, że nie interesujemy już się blogiem.
Jak pewnie wszyscy zauważyli  od prawie miesiąca nie ma postów. Nikt z nas z załogi bloga nie ma czasu dla siebie, a co gorsza na pisanie postów. U mnie i pewnie Neonowe i Kurwy Zuzi jest dużo nauki. Trzeba po poprawiać nie które oceny w miarę możliwości. Ja prywatnie nie mam już czasu wychodzić ze znajomymi na dwór czego najbardziej mi brakuje. Mam codziennie może pół godziny czasu dla siebie i na dodatek jest już to godzina 23-24. Ponieważ od wczoraj jest długi weekend.
Postanowiłem porozmawiać na spokojnie z Neonową. I postanowiliśmy o zamknięciu bloga.
Ponieważ nie udało mi się skontaktować z Kurwą Zuzi. To mam nadzieję, że napisze może coś od siebie. Ale to nie ważne.. A więc kochani chcieliśmy się z Wami pożegnać!
Do zobaczenia za nie pełny miesiąc!


1 komentarz: