wtorek, 16 czerwca 2015

Błędy Adminów gry.. ^^

Cześć. Dzisiaj wchodząc na awatarię zamierzałam sobie kupić nowy komplet ubrań..
No to więc było to tak wchodzę na awatarię i nagle wyskakuje mi promocja zestawu ,,Bunkier''.
Najpierw się cieszyłam, że w takim krótkim czasie zostaliśmy nową akutalizację. 
No ale cóż moje zadowolenie szybko zmieniło się w rozczarowanie ponieważ okazało się, że promocja na zestaw ubrań została usunięta.. 
Po prostu brak mi słów dlaczego Admini nam to robią? Może się pomylili i za szybko ją dodali poczekajmy do środy ;p
Mam nadzieję, że aktualizacja w najbliższym czasie do Nas po wróci. *-*
A tutaj łapcie screena naszej dzisiejszej promocji: 


Jak widzimy nie jest to jakaś mega tania przecena ale jednak jest ^^
Ja osobiście tego nie zamierzam kupić ^^ 
Ciekawe ile jeszcze takich niespodzianek nas czeka ..
Pozdrawiam :D 

/Neonowa! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz