poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Coraz Więcej oszustów!

Hejj.☻
Kolejny oszust! Radze wam uważać. Bo znowu doszły mnie słuchy, że na 
Awatarii panuje hacer ^^ Znajomi przysyłali mi Wiadomości, że na Awatarii 
panuje Hacer!

Wiadomość od Znajomych:
GRACZE AWATARI ! NA NASZEJ GRZE ,,AWATARIA'' GRASUJE HACKERKA, MA ONA SPECJALNY 
PROGRAM DO KRADNIĘCIA KONT ! UWAŻAJCIE NA SIEBIE ! 

Na Awatarii chodzi Jakiś gosciu i podaje Link do jednej ze stron z Kodem niby do G! ^^ 
Wysłałam ze starego Telefonu na którym miałam 5 zł xd No i okazało się, że to jest 
oszustwo! Wiedziałam na 99%, że to oszustwo ale jednak chciałam spróbować ..
Tu Macie link! i pod żadnych pozorem nie wysyłajcie tam sms! Wiem, że kusi!
Ale to na 100% Kłamstwo! Link Strony Oszustów!: http://awatariakupg.blogspot.com/
Ps: Był to nie Jaki ❶SeexyPapi❶ Tak na 100% To był on! i spamowała tą stronę w parku!

Zdjęcie strony Oszustów: ^^



Neonowa! ♥ ^.*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz