sobota, 13 września 2014

Hello!
Napisała Marta @ Wrzesień 13,2014r
Hey;3
Wielu z Was zastanawiało się jak właściwie wygląda ten Kanion. Jednak przez brak auta większość Awatarowiczów nie mogła zobaczyć nowego miejsca. Chociaż jeśli ma się wśród znajomych kogoś, kto posiada auto. To można się razem z nim wysłać na wyścig ;3 Tak się złożył że na mojej liście parę osób posiada auto. Więc się z jednym z nich zabrałam ;) Porobiłam parę fotek żeby pokazać tym którzy jeszcze tego miejsca nie widzieli tego na oczy miejsca jak ono wygląda.


Tak to miejsce wygląda ^^.Jak widzimy jest parking :3 Jest też pas startowym na nim Stoi taka dziewczyna która organizuje wyścigi. Oprócz tego że w Kanionie można miło spędzać czas z przyjaciółmi można też.

- Ścigać się z nimi! Wyścigi polegają na tym samym co bitwy na poduszki czy wyścigi serfingowe. Jeśli wygramy ten wyścig możemy wygrać nagrodę. Ja wygrałam 150 S. I 20 jednostek Energi. Czy można coś jeszcze wygrać? tego akurat jeszcze nie wiem. 
/Smerfetka ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz